Tuesday's gray

Haft en trevlig förmiddag med Amanda idag. Åkte hem till henne i kista där vi spelade Mario på nintendo wii otroligt kul! ^^
Sen gick vi ner till kistagalleria och tittade runt lite, jag hittade ett par örhängen och ett halsband som bara skrek efter mig! med döskallar på såklart (A).

Sen när jag kom hem mötes jag av ett paket vilket alltid e lika trevligt! det var min tröja jag beställde för några dagar sen, as cool :D.

Sen överaskade bror min att laga middag och sen göra våfflor nu på kvällen, tror det e för att han har saknat mig så mkt nu när han varit i göteborg en hel helg :P.

Imorrn blir det att träffa Amanda , sen vidare hem till Linda :D, ska även träna med mamma på kvällen.

visst e dem coola ;)


Kommentarer
Postat av: Silvia Hoque

vart kommer de där shnigga linnet ifrån?

2011-03-06 @ 12:28:12
URL: http://silviaj.blogg.se/
Postat av: BaLid

Linnet kommer från KanDee

2011-03-10 @ 15:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0