Overdirve.

Trevlig dag igår som började med att söderkisarna kom. Vi åt lunch sen fikade lite. Jag å Tindra var ute på en promenad med smulan i snön :).

Sen åkte jag hem till Linda , satt å pratade och tittade på gamla bilder innan melodifestivalen började. Tyckte det fanns vissa bra bidrag men tyckte att det var många som man kommer glömma bort , dem var tråkiga.

Idag har jag jobbat 12-19 och det har kännts som om allt jag tagit i gått sönder xD. Det började med att ett av kassabanden helt plötsligt skakade till så när jag tittar på det har det typ kommit snett på ett jävla konstigt sätt , fattar inte hur det hände men det var ju bara byta kassa. Vi har 4 kassor. Sen precis innan jag slutar så hakar den andra kassan upp sig , reagerar inte på något, men sen så lyckades åtminstode en fixa den så det var ju bra xD.


Imorrn e det Alla ♥ Dag vilket kommer spenderas med Linda inne i stan på dan å sen en trevlig kväll på jobbet 17-22.15 ^^. Sen hem å sova. Mysigt Mysigt :P.

Nu ska jag fortsätta titta på Real matchen :D. Natti natti när det e dags ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0