Mongo apor!

Det är det ända man kan beskriva dem på min praktikplats som, Mongo apor.
Jag kommer dit som vanligt till klockan halv 10 i morse, men dörren var låst så ser jag en skylt i fönstret där det står

" kära lunch gäster vi har stängt restaurangen på obestämd tid"


Man bah jaha och ingen hade tänkt att säga något till mig? gulligt! har ändå varit där i typ 3 veckor så man tycker ju att det vore kul om dem kunde informera en...Väldigt sur och trött åkte jag förbi skolan för att prata med min handledare, hon försökte ringa restaurangchefen men utan lycka, och när jag ringer så kommer jag bara till telefonsvarare.
Nu sitter jag här utan praktikplats och typ 5 veckor kvar av praktiken (y) awsome !
Skulle prata med min lärare imorrn igen så får vi se vad som händer...

Dagen blev dock bättre, åkte förbi mormor först och hälsade på henne.

Sen när Julia slutade praktiken åkte jag och mötte henne så åkte vi till Eaststreet piercingstudio som ligger i skanstull. Jag piercade "flärpen" på örat eller vad man nu ska säga, och eftersom det var brosk gjorde det stört ont! men fint vart det ;). Så nu lutar huvudet lite mer åt höger än vänster eftersom jag har så många örhängen där nu xD^^.
Julia piercade sig oxå men hon körde bröstvårtan :P.
Sen vart det en fika på Wayne´s självklart!

Nu sitter jag hemma ska titta på film och ta det lungt, behöver åtminstonde inte ställa klockan imorrn (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0