Love & other drugs

Var ju på bio igår med Amanda , det slutade med att vi såg Love & other drugs stört bra film! rekommenderar starkt!


"Jamie är en slipad säljare inom den cyniska läkemedelsbranschen. Med sin charm och skärpa gör han succé och inget verkar stå i vägen för hans lysande karriär. Tills han möter Maggie, ett yrväder vars enda fokus ligger i att ta tillvara på allt vad livet har att erbjuda. Jamie blir förälskad men är han villig att ge upp sina drömmar för en kärlek som omöjligen kan ha en framtid?"

Skulle sedan ta mig hem från kista klockan var efter 23 någon gång och tunnelbanan gick typ bara varje halvtimma. men hann med en som gick 23.15 sen vid solna skulle jag vara lite smart och gå av och ta bussen men då var det typ 50 min väntetid så jag gick ner till tunnelbanan igen fick vänta 15 min på tuben för att sen åka till fridhemsplan, vänta 15 där på tuben till brommaplan men sen var man äntligen hemma ^^.

Idag hade vi öppethus i skolan för våra projektarbeten , vi skulle sälja smoothies. Vi sålde en del men gick back i alla fall :/ så vi måste hitta på något för att tjäna ihop det vi förlorade.

Imorrn blir det praktik, var ju inte där förra veckan så det blir skönt att komma dit igen faktiskt. Sen efter det kommer jag inte ha lika kul...jag ska vara hos tandläkaren klockan 18 hatar tandläkaren!, nu e det iof jag själv som bokat tiden eftersom jag e 99.9 % säker på att jag har ett hål. Och hellre att jag passar på att gå nu när det är gratis än att behöva betala massor..

Nu ska jag fixa till i min brorsrum lite, eftersom han har varit i göteborg hela helgen har jag suttit vid hans dator och spelat tv-spel i hans rum. Tittat på film här inne har jag gjort oxå så det ligger lite filmer och spel lite här och där. Måste skynda han kommer snart vill inte att han ska bli arg ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0