Kaos

Jag fullkomligt älskar snö och det är inget skämt, men när man tror att våren början komma fram sakta men säkert så får man världens bitchslap i form av en snöstorm, då älskar man inte snön lika mkt längre!

Jag e väldigt glad att jag har så nära till jobbet, det har dock inte resten av mina arbetskamrater så vissa tog taxi medans andra liftade ^^.

Jobbade 8-14 idag sen var det bara gå hem å städa lite eftersom vi får storfrämmande imorrn ;).

Nu på kvällen har jag varit hos min mamma och tittat på let´s dance, vilket var sista gången denna säsong eftersom Andreas åkte ut! så dåååligt! jessica skulle åkt hon gråter ju för allt! hej se mig se mig !!!!! jag e inte alls bitter för att Weise åkte inte alls....

Nu ska jag sova för som jag sa kommer söderkisarna hit imorrn för att fira pappa, sen på kvällen blir det åka hem till Linda och titta på melodifestivalen ♥ mys tajm ♥

Jag å Julia ♥ ^^



Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

2011-02-12 @ 13:48:14
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0