I listen to only me, myself, and I

Känns konstigt att sitta hemma och dega på dagarna. Jag tyckte det var skönt med praktik då man hade något att göra, vet verkligen inte vad som händer nu?

Pappa var i allafall också hemma idag så jag hade lite sällskap ätit kinamat och tittat på film ^^.

Men har även gjort högskoleprovs test...fattar verkligen knappt en fjärdedel förstår inte hur jag ska lyckas klara av det i framtiden xD

Fick även hem en katalog från södertörnshögskola så jag tittade lite i den på deras olika linjer, e jättesugen på Jornalistik media...men orkar inte börja plugga direkt asså ska jobba minst 1-2 år först innan annars kommer jag tappa suget helt! vill även flytta hemifrån inom en snar framtid så då måste jag ha jobb.

Var även på gymmet med mamma nu på kvällen kände att det behövdes efter en dag av slöhet.

Imorrn blir det att åka hem till Manda på en fika måste göra något, sen ska jag även försöka kontakta min lärare för att få reda på vad som händer nu? vill ju inte sitta hemma och sega varje dag lixom det går inte!

Nu tittar jag på Arsenal-Barcelona svårt att bestämma mig vilka jag ska hålla på men det e så konstigt att sitta å heja på barcelona eftersom jag håller på real i vanliga fall. Så det blir nog att hålla på Arsenal och då blir brosan glad oxå ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0