I don't care if Mondays black

Rätt onödig dag i dag. Mötte Upp Linda vid typ 12 då vi åkte in till frid tillsammans för att käka lunch med Amanda.

Skulle börja första lektionen 13.40 men när vi väll va där va det tydligen ingen lektion så det var ju den ända vi skulle ha, jättevärt att komma dit!

Jag, Amanda och Linda åkte hem till Linda för att ta en kopp kaffe å snacka lite, det var trevligt :). Sen åkte jag å Linda för att mötta hennes kille vid slussen

Bar sedan av hemmåt för att promenixa med vovven min. Nu e jag seg som ett vinigum så jag ska bara sitta å mysa i min onepiece, Om 2 timmar ska jag titta på Magnus betner på kanal 5 :)

Imorrn blir det åka hem till Amanda på en fika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0