Hoppsan!

Japp skulle ju till tandläkaren igår ju , det gick som de gick.
Precis utanför tandläkaren så var det snorhalt och så kommer jag som knappt kan stå på benen när det inte är halt , ramlar såklart reser mig snabbt upp igen låsas som ingenting, fören jag kommer in i trappen till tandläkaren och märker att byxorna har sprukigt mellan benen! , den e fin! så fick sitta där medans dem lagade mitt hål i tanden med ett hål i byxan oxå!
Men men thats life!

Hade praktik idag oxå så när jag kommer dit så är hon som jobbar lunch sjuk så jag får vara helt själv i serveringen :S. Det gick bra köket hjälpte till att bära ut men ändå inte varit där mer en 5 ggr så e man själv helt plötsligt lixom :P.
Har praktik imorrn oxå ska börja 15.00 sen får vi se när jag slutar, far min fyller år imorrn oxå så det blir frukost på sängen imorrnbitti till honom sen går jag å lägger mig igen xD.

Nu ska jag titta på toy story 2 och sova sen. Natti natti

( enda klädesplagget som aldrig sviker, ONE PIECE)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0