Change of plans...

Det vart inte riktigt som planerat igår kanske :P.

Skulle ju först över till alex å sen till Linda men istället så sket jag i att gå över till Alex för jag fick lite halv brottom efter ett tag ^^.

Och istället för att åka hem till Linda mötte jag Julia i liljeholmen så satte vi oss och förade på nivå i fridhemsplan med några andra.
Tanken var sen att vi skulle möta upp gänget som var hos Linda inne i stan men det hela slutade med att alla tydligen åkte åt olika håll, Linda kom till oss på nivå.
Vi satt där ett tag sen åkte Julia hem. Och jag å Linda gick till Viper vilket är det stället jag alltid har sagt att jag aldrig ska hamna på men så slutade det som det slutade hellre åka dit än att åka hem.

Var hemma en skaplig tid vid 2 någon gång somnade nästan direkt.

Nu sitter jag och käkar lunch ska städa lite snart innan jag ska sticka hem till Amanda som har flyttat till kista så ska se hennes nya lya :P sen ska vi på bio, slänger kanske in ett inlägg när jag kommer hem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0