And sunday always comes too late

Vart lite små irriterad här nu, jag har lagt värsta tänket bakom rubrikerna den här veckan, Hela veckan bildar lixom en vers i The cures låt - friday im in love och jag tänkte avsluta veckan med att lägga upp den låten här men nu vill inte funka :(...aja tanken som räknas xD

Idag var jag hemma hos min mamma på morgonen hon bjöd på frukost, eller brunch kanske man kan kalla det ^^.

Sen har jag haft en sån här riktigt söndag suttit i min onepiece och inte gjort något alls .. hehe

Imorrn blir det tekniska museet med Jenny å Liam :D.
Imorrn e det även exakt 100 dagar kvar tills jag tar studenten!..hur awsome e inte det!!!

Har även en fullspäckad vecka framför mig.

Tisdag: Träffa Julia

Onsdag: KRYSSNING!!!

Torsdag: Kommer hem på kvällen

Fredag-Söndag: Jobba

Måndag: Tatto!!!

Denna vecka kommer bli awsome!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0