All my succes.

Skulle börja jobba 8 idag men vaknade 7:50 och kännde att jag hade liite brådis. så det var bara ringa jobbet samtidigt som man slängde på sig lite kläder och säga att man skulle bli lite sen. Men jag var nere vid jobbet typ 8.20 kände mig ganska glad att det e så nära!

Jobbade till 14 sen bar det direkt in till stan för att träffa johanna som man inte har träffat på jag vet inte hur länge.
Mögtte sedan upp amanda och gick och tog en fika , pratade lite skit. Hon berättade att hon skulle med på kryssningen på sportlovet! blev överlycklig det kommer bli feeeett!

Nu på kvällen har jag träffat min mamma en snabbis sen hyrde jag två filmer Speak och  The back-up plan. Så nu ska jag mysa i min one piece och titta på film helakvällen! Ska antagligen ut imorrn så känner att en hemmakväll inte sitter fel :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0