Under The mistletoe

Haft en jätte mysig helg, i fredags åkte jag ju till Jimmy var där vid tio typ så tittade på en film innan vi somnade.
Lördagen var vi på lunch med hans pappa som fyllde år , sen var det dags för hans 50-års fest.
Var hemma hos Jimmy igen vid typ halv 3 somnade ganska snabbt och vaknade inte fören halv 2 på söndagen så det vart en riktig deg dag , på kvällen åkte vi till heron city och gick på bio, såg twilight breaking dawn , var helt okej dem andra e dock bättre.
Sov där tills idag
Jag å Linda och först till sickla idag där jag skulle fixa ett par julklappar, åkte sen vidare till stan och verkligen spenderade pengar så nu e allt inför julen fixat (Y):)

Hämtade sedan smulan hemma hos mamma pappa skjutsade hem mig därifrån,

Ni blir det slapp i soffan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0