Never let The fear of striking out keep you from playing the game

Jobbat måndag tisdag onsdag så inte haft något att skriva om direkt,

Igår kom Jimmy hit, pappa kom även förbi en stund på eftermiddagen :).

Kvällen bestod av prison break och jackass 3 :P

Idag var vi i Vällingby och köpte massa julklappar, dem flesta är fixade nu ska fixa någon enstaka till bara :).

Nu sitter jag och tittar på A cinderella story ^^ ska försöka att gå och lägga mig tidigt
Imorrn blir det nämligen lång promenad med smulan hem till mamma , hon ska vara där någon dag sen jobbar jag 17-21 direkt efter det åker jag till Jimmy :)
Hans pappa fyller 50 år på lördag så då blir det fest ;)

Nu ska jag fortsätta se filmen <3


Kommentarer
Postat av: Silvia

ha-ha, lilla mickan då!

2011-12-06 @ 21:18:58
URL: http://silviaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0