Jul är här...

Även fast det inte vart någon snö så har jag haft en mysig julafton i alla fall :).
Jobbade från 9 tills att vi stängde vid 15 väl hemma fixade vi maten å sådär .

Efter middagen var det dags för öppning av paketen :). Fick mycket fina grejer , bl.a ett strykjärn som jag önskat mig faktiskt xD sen en högtalare med inbyggd radio och alarmklocka till iphonen sen fick jag 2 ljuslyktor som är formade som dödskallar :D! En rosa och en orange har en genomskinlig hemma också ;). Sen fick jag en bok och ett crème brule set med 4 formar och en brännare, epic!

Och idag ska jag min bror och hans tjej hem till mormor och fira jul mamma kommer dit oxå :)

Ska sova någon timma till bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0