Jag gråter hellre i en Jaguar än i en buss...

Haft ännu en trevlig helg ;).
I fredags vart det lite jobb, fixa donas dag , pappa kom å hämtade mig och smulan sen och körde oss till Linda/Jimmy , spenderade eftermiddagen med Linda tills Jimmy kom hem.
Kvällen bestod av idol och filmen Wall street 2: money never sleeps.

Igår kom Jimmys killkompis då vi skulle titta på hockey och sen El classico , Real förlorade tyvärr men jag e glad ändå för kaka fick spela <3

Pappa hämtade mig nu för ett tag sen och körde hem mig :) .
Nu blir det en promenad med smulan till
Mormor , ska lämna lite pengar jag har sparat där. Det e bättre att ha dem där för då rör jag dem inte, måste ju ha pengarna om det ska bli någon resa i februari ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0