Dream as big as you can!

Trött på människor som ska hålla på att krossa ens drömmar, jag säger inte att bara för att jag drömmer om vissa saker att dem kommer att bli sanna , men jag har rätt till att drömma. Alla människor måste ha drömmar, för mig är det drömmen som gör att man vill fortsätta leva och sträva efter något. Man måste ha mål och drömmar i livet vad är meningen med allt annars Jag har mål och drömmar, många till och med men ingen har rätt att säga till mig att dem inte går att uppnå jag kan och ska göra precis det jag vill med MITT liv ingen annan ska få sparka på mig eller säga att jag inte är tillräckligt bra för jag själv vet att jag kan och vill! 2012 ska bli det år då jag uppnår några av mina drömmar och mål och så kommer det att bli för JAG vet att JAG kan sen vad andra tycker är för mig helt ointressant för jag kunde inte bry mig mindre! STOP ME IF YOU CAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0