Whats the point, whats point of anything

Vad e meningen men att försöka vara alla till lags, jag kan inte det. Om jag ska försöka göra människor nöjda så är det alltid någon som man missar som blir bortglömd.
Om en månad börjar mitt liv, asså  mitt riktiga liv, det som verkligen blir MITT , då den ända jag ska göra nöjd är mig själv...nästan i alla fall.
Jag har försökt att göra människor glada och göra som dem vill, men jag har glömt bort viktiga människor som jag hoppas orkar vänta på att jag ska veta hur man ska prioritera. Jag kommer nu lägga folk bakom mig för att få plats med bättre människor i mitt liv. Jag tänker inte försöka när man inte får något tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0