Now i Know

Ledig idag! så grymt skönt, passade på att sova till halv 1 och sen bara ta det lugnt hela dagen. Ikväll oxå för den delen. Har varit jätteförkyld nästan hela veckan så måste bli frisk , och det e rätt svårt när man jobbar hela tiden ^^
Igår jobbade jag 9-14 sen kom pappa och hämtade mig eftersom vi skulle till söderkisarna för att fira Tindra som blev 6 år igår. Men när vi kommer med bilen ut mot söder märker vi att det är avstängt där vi ska åka för att det är prideparaden, försöker hitta annan väg men det går inte så det slutar med att pappa får droppa av mig vid centralen och jag får åka tunnelbana ^^
På kvällen träffade jag först Alex ett tag, sen träffade jag Malin som jag inte har träffat på typ 2 år! hon bor i sandviken och kom ner till sthlm för att hälsa på hennes pappa så då passade vi på att ses.
Nu ska jag nog ta en långpromenad med smulan, känner att jag behöver det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0