I have the answer

Oj nu var det länge sen igen...men jag har verkligen jobbat varje dag den här veckan.
Så det är typ det jag har att berätta ^^, fast i torsdags var jag på¨IKEA också, köpte massa små grejer, så som matta, filt , tvättkorg, strykbräda och lite sånt små krafs som kommer behövas. Det är snart bara 2 veckor kvar innan flytten och jag e jättenervös ^^
I fredags åkte pappa till Landet och tog med sig smulan så det vart en lugn och skön helg, igår kom Jimmy hit så tittade vi på film och slappade bara.
Idag jobbade jag det sköna passet 13-19 så jag e rätt pigg å glad för imorrn e jag ledig, men då ska det hända mkt. Först lämna in cykeln för den har punka sen åka till Vällingby för att köpa en kalender och sen till mormor :)
Nu blir det att se fotboll, real-barca , natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0