Du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le

Som jag har sagt så kommer uppdateringarna vara halv kassa ett tag nu, men jag flyttar på torsdag! ska bli så underbart!!!
Den här helgen har varit rätt skön, i fredags jobbade jag till 19 sen åkte jag å pappa hem till Hanne-panne, åt middag och tittade på dobbidoo mysigt värre.
Igår jobbade jag 9-14 riktigt skönt pass , efter det gick jag en promenad till mamma för att lämna smulan hon skulle vara hund vakt för att jag skulle sova borta.
Åkte hem gjorde mig i ordning , åkte tillbaka till mammas område typ , för att träffa Elin som jag inte har träffat på typ flera månader! satt på hennes balkong och pratade om allt som har hänt senaste tiden. Det är mkt man missar när man inte ses så ofta.
Sen åkte jag till västertorp och mötte upp Linda och Julia , vi satte oss och tog en varsin cider, sen kom det några fler kompisar och gjorde sällskap, sen gick jag, Linda och Micke hem till LInda , pratade lite med hennes mamma sen satte vi på en film å somnade typ dirr.
Vaknade imorrse vid 11 ungefär, satt på Lindas balkong ett tag sen gick vi ner till pizzan å käkade lunch :P.
Åkte sen hem till mamma hämtade smulan.
Nu på kvällen har jag sett på fotboll så inte mkt intressant som har hänt direkt, a förutom att Min underbara Kaká gjorde ett mål och en assist i en av matcherna jag tittade på ;)♥
Nu e det dags att sova börjar 8 imorrn jobbar till 15 så ännu ett skönt pass :)
Här kommer en av dem finaste scenerna från filmen "Hur många lingon finns det i världen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0