Proud to be a superstar!

Shulivipen. Måste bara börja med att säga att jag blir stolt varje gång jag öppnar min garderobs dörr ^^ haha ärligt värsta stoltheten!

Var ledig från skolan idag så var hemma hos Linda på Lunch , satt och åt på hennes balkong. Amanda var där oxå så det var naaajs ;).
Alla 3 åkte sen till liljeholmen , jag sprang runt och letade efter gröna leggins och ett par vingar hittade leggings men inga vingar, måste ju ha det till min skiva...som e på onsdag! shit bara en vecka kvar...
Hoppas jag lyckas få tag på några -_- buttricks har bara ängla vingar typ och det e inte såna jag ska ha, men jag ska åka in till stan å titta imorrn eller något.

Nu ska jag sova börjar 9.30 imorrn med restaurang så det gäller att vara pigg och alert! natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0