Oops i did it again!

Shulivipen!

Underbart väder vi har fått i vårat avlånga land nu tycker jag!, igår eller i förrgår beror på hur man ser det i måndags i alla fall ^^ kom Amanda hit, vi hade en lunch dejt på min balkong ;). Det tog ca 10 min i solen sen var mina fräknar framme...
När vi hade ätit åkte vi hem till min moder för att hämta en cykel jag skulle få av henne :).
Sen på kvällen jobbade jag.

Jobbade idag (igår) oxå 17-22.15, lite små segt men det e pengar.

Imorrn (idag) därimot e jag ledig ! och jag har hela dagen full bokad. Ska gå upp tidigt och tidigt för mig e typ 9..ska städa och fixa lite här hemma sen bär det av till Linda för en mysig dejt på hennes balkong ^^. sen på kvällen har jag bestämmt mig för att fixa min garderob, ska försöka fixa bilder så ni får se varför min garderob behöver fixas ^^, just nu e hela mitt rum min garderob xD.

Jobbar hela påskhelgen, gör iof inte så mkt eftersom bror min ska till Göteborg och min pappa kanske drar ut till Landet vilket vi hoppas på! ååå va skönt det skulle vara att vara ensam en hel helg ( bortsett från vovven ;D ) så håll tummarna för det nu! ^^
Nu måste jag sova natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0