One step forward, One step back

Hejsan hoppsan!

Var ju skiva i onsdags, jobbade först till 19 sen var det bara gå hem , ut med hunden och sen fixa sig för jag skulle ju vara rockare, det vart bra faktiskt ^^.
Sen mötte jag upp Linda vid frid typ halv nio, gick till cashbar där vi mötte upp Trulli, Ludde och Martin. Satt där till 21:50 då vi började åka in mot skivan som var vid skyddsrummet, slussen.

Dansade och hade as kul. Var hemma vid typ 3 så inte jättesent ( tidigt?) utan väldigt lagom.

Började 14 i skolan på torsdagen eftersom vi skulle ha kvällsservering och då hade jag hunnit bli människa igen ^^.

Idag hade jag bara en lektion, historia då vi hade redovisning, och vi var den ända gruppen som kunde redovisa idag så vi får ledigt nästa fredag :D awsome!

Jobbade 17-22 också så nu har jag bara chillat galet ;).

Nej måste sova natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0