Öl, sprit och rock ´n´ roll!

Shulivipen, har inte orkat uppdaterat här riktigt.

I lördags var det ju skiva, kom hem till Linda där vi åt middag och fixade oss i ordning. Vi kom iväg vid 22 ungefär och fick skjuts till slussen där skivan skulle vara. Det var tur att vi förade mkt hos Linda för priserna i baren var pinsamma!
Vi var inte där speciellt länge, kanske hann vara där 2 timmar innan vi hamnade i bråk och allt blev kaos så vi lämnade stället illa kvickt lika bra det för det sög!

Blev hämtade av en kompis och han körde oss till Linda.

Söndagen kom och jag åkte hem rätt tidigt för att gå ut med Hunden. Började även jobba 16.15 och då var man rätt seg kan jag säga!

Imorrn e det dags för en ny skiva och hoppas på det bästa, denna gång följer kamera med igen men eftersom jag inte tog några i lördags får jag göra det imorrn istället xD.
Imorrn e temat "jag kom precis ifrån..." jag ska komma ifrån rockkonserten det kommer bli bra hoppas vi.
Jag jobbar 16-19 imorrn oxå så efter det blir det hem gå ut med hunden och göra sig i ordning, ska mötta upp Ludde ( som ska vara dragqueen!) kl 20 vid b-plan ska in till frid för att föra lite innan ^^

Skriver mer någon annan dag och berättar hur det var ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0