Jag skrattar idag , kanske gråter jag sen

Jag kan verkligem inte förstå att det redan är den 10 april, helt stört att tiden går så fort!

Jag tar studenten om mindre än 2 månader och om 3 månader blir jag 19. Stööört.

Skönt väder idag. Träffade Julia i Alvik då vi satt på hennes syrras altan å myste i vårsolen, kom hem för ett par timmar sen.
Ska titta på big brother idag såklart sen tänkte jag även titta på Harry potter xD. Tänkte börja om från början å se alla filmer igen.
Kan inte fatta att det snart är slut på den historian . sista filmen kommer nu i sommar lixom , man har ju typ vuxit upp med dem där filmerna och böckerna! längtar tills den kommer såklart ^^ men man vet ju hur det kommer sluta eftersom man har läst böckerna men ska blir kul och se hur dem har gjort filmen, det är så mkt viktigt dem måste få med ju!

Längtar  ni lika mkt som jag? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0