friends , lovers or nothing

Att hitta på något när papppa inte var hemma var inte såå svårt ;).

I fredags jobbade jag till 16 sen vid 18 typ så åkte jag med en kompis och hans familj till fridays för att fira hans kusin som fyllde 18, åt gott å grejer :P.

Sov sen när jag kom hem eftersom jag skulle börja 9 på lördagen.
Jobbade till 14 sen åkte jag en snabbis till mor min och åt en glass med henne.

I lördags kväll var det dags för utgång med Linda. Hon drog hem typ efter tolv någon gång så då åkte jag vidare in till friday´s där Alex och hans kusin å hennes kompis var , när jag kom dit så fick jag inte komma in för det var 20 års gräns! och då vill jag bara påpeka att Alex e 17..men eftersom dem hade kommit dit när restaurangen var öppen så fick dem vara där, men Alex kom ut i alla fall så gick vi en promenad i Humlegården medans hans kusin å kompis drack upp sina drinkar ^^

Var väll hemma vid 2 eller något lite efter kanske , så tänkte att jag skulle sova väldigt länge men det gick som det gick vaknade 9 å var jättepigg , gick ut med hunden sen tvingade jag mig själv att sova en timma till.

Har även vilat lite nu på eftermiddagen ^^, men det har jag varit värd eftersom jag har fixat min garderob, det tog 2 och ½ timma ! Bilderna här nedanför beskriver skillnaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0