Two

Det vart en otroligt trevlig middag igår , som wivecas mormor och morfar bjöd på riktigt gulligt!
Sen vid elva tiden tog vi en taxi hem. Det vart läggdags för mig direkt orkar inte upp på morgonen annars.

Idag har jag bara jobbat sen låg vi å sov på stranden ett tag. Sitter nu å funderar på om man ska gå å handla måste ha vatten tror jag, men vet inte ännu xD.

Imorrn e sista jobbdagen så skööönt! sen så är det rättegång imorgon från det där knivbråket i skogås som var typ i vintras någon gång, så då ska jag vara med via telefon eftersom jag inte e i sverige.
Hoppas det går som vi vill!

Sen på kvällen hade vi väl tänkt att gå ut på stan eftersom det e sista kvällen.

På onsdag morgon kommer en taxi å hämtar upp oss för att sen köra oss till flygplatsen. Snart e jag hemma!!!

Nu ska jag gå puss å kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0