six..

Nu e det bara 6 dagar kvar! ganska logiskt eftersom det var 7 dagar igår :P..

Men nu e det bara 4 arbetsdagar kvar. Sååå skönt e less på alla griniga greker nu!

Jag har inte lärt mig en enda grej i princip. Jag har varit här i 5 veckor snart å inte lärt mig något av praktiken...det e lite drygt. Men jag har ju hunnit njuta av grekland så det har inte bara varit dåligt.

Ska iväg å handla snart tror jag i alla fall ^^ får se hur pigga folket e här i lägenheten men handla ska vi frågan e bara när :P.

Imorrn blir det ännu en jobb dag sen lördag. men på söndag e vi lediga sen e det bara 2 dagar kvar :D:D kommer gå foooort.

Å på onsdag får jag träffa Pulvret igen! 5 veckor e lång tid från vänner å familj faktiskt

Alex A.k.a. Pulvret ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0