Old town

Tjilivipen!

Sitter just nu å bara slappar ska sova snart så jag e utvilad till ännu en arbetsdag imorgon.

Idag var det stört mycket å göra sprang runt som en jag vet inte vad , vilket jag iof gör typ varje dag xD.

Efter jobbet mötte jag upp johan drog hem å fixade till oss lite. Sen bar det av till stan , gick runt å tittade lite sen gick vi in i gamla stan eller "old town" där vi gick å åt. Ingen hitt köttet vi åt va gott men sen s¨var det någon konstig sås till som dem kallade bearneis men den hade skurit sig så mkt att det såg ut som en gul sörja. Det såg ut som om dem hade värmt den i en micro å hela grejen var att den inte ens va varm xD. Jaja köttet var ju gott i alla fall som sagt så man ska väl inte klaga.

Sen gick vi hem å bunkrade upp med vindruvor å grejer på balkongen å satte oss och tittade på New moon ^^

Nej nu ska jag sova annars blir det ingen pigg michaela i morgon bitti.

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0