Johan is in the house!

Shulululul...


Har inte blivit ett dug brun måste jag börja med å säga så när jag kommer hem om 2 veckor att alla e förberedda på det.

Igår va våran lediga dag så vi låg på stranden å bara tog det lungt.

Idag kom Johan hit !!! :D:D:D underbart han ska stanna en vecka, å han hade med sig min dator!!! så nu blir det nästan dagliga uppdateringar hoppas jag ^^.

Nu ligger han å sover tycker synd om honom faktist xD. Det var meningen att han skulle åka från arlanda 18.00 igår sen blev det försenat till 22.40 å sen till 00.30 xD Han var framme vid 6 i morse ungefär så tycker jag kan låta honom sova lite , jag måste ändå duscha och fixa till mig för sen tänkte jag ta en liten rund tur med honom i området. Gå till gamlastan kanske sen  till stan vi får se vad han e sugen på att göra men nu ska jag hoppa in i duschen så jag blir klar någon gång ^^ cya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0