Five...

5 dagar kvar.

Idag behövde jag inte putsa bestik mitt i lunchen i alla fall det går framåt!

Istället hände två riktigt vidriga saker. Först ser jag en kackerlacka ush! som kommer från toaletterna som ligger vid matslaen typ...jag gillar inte såna! ännu mindre nu också när wiveca har berättat att dem hoppar. Det räcker asså inte att gå förbi dem utan dem hoppar på dig i såna fall xD.

Sen typ direkt efter så ser vi hur en katt kommer in på uteserveringen, hoppar mot en fågel å sätter sig i ett hörn å börjar äta! mitt bland lunchgästerna ..inte jättetrevligt precis^^ så vi var typ 5 stycken som försökte jaga ut katten :P.

Imorrn jobbar jag men sen e jag ledig en dag :D wonderful .

Så det e bara 3 jobbdagar kvar. Riktigt skönt att komma hem :).

Nu ska jag titta på idol sen blir det att sova natti natti :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0