10 dagar kvar.

Om 10 dagar kommer jag hem :D. Ska bli otroligt skönt att sova i sin egna säng framför allt!

Igår var jag å johan i gamla stan där vi gick runt lite satte oss på en bar å tittade på folk.

Tog jättemånga bilder ^^...vi vandrade sedan till bargatan men det var dödare en någonsins så det blev en väldigt snabb visit.

Gick hem tog sitt lilla tag å blev lite fler bilder som kommer att läggas upp i sinom tid :P.

Idag har vi varit på stranden hela dagen fått lite färg i alla fall ;P.

Sitter just nu å läser lite om valet. Har ni röstat ännu? har ju fortfarande 4 timmar på er...5 timmar svensk tid.
Får se vilka som vinner hoppas det blir rätt bara ^^

Nu ska jag fixa mig lite sen bär det av till stan för att titta runt lite :D.

Cya later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0