When you can live forever, what do you live for?

" Kompisar kommer och går men vänner dem består. Du har bevisat att du bara var min kompis och inte min vän..."



Shulululul...

Jag e stört trött så det finns inte.
Jobbade 10-19 igår sen var det bara att springa hem, gå ut med smulan och göra sig i ordning för att åka till Linda.
Kom till henne vid nio tiden då hade hennes mamma precis åkt till Thailand så hon ska vara ensam hemma i 2 veckor ;P. Vi var några stycken där som satt å pratade och spelade lite spel.

Gick upp typ halv 9 imorrse eftersom jag sov där. Men var tvungen att vara hemma vid 10 för att gå ut med hunden.

Träffat Pulvret nu på kvällen vi gick å käkade se skulle han in till stan för att träffa några kompisar , då gick jag till videobutiken och hyrde två filmer, Armageddon & Flickan från ovan. Får se om man tittar på någon av dem idag jag får ju ha dem en vecka så jag har tid på mig :P.

nu ska jag försöka ladda ner andra avenyn men det går inte så bra xD.

Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0