We´re All Gonna Die...

Shulivippen!

Nu blir det stycke indelning å grejer eftersom jag skriver på vanlig dator ;P.
Om blogg.se bara kunde fixa så man kan skriva vanligt inlägg med bilder å grejer oxå på iphonen skulle vara awsome ju!

Idag var jag ledig från praktiken vi har praktik tis-tor men hade inte fått tag på min praktik ansvarig typ, så jag var ledig vilket var bra då han jag göra massa nytta.
Var å tränade med mamma, gjorde även det igår å ska göra det imorgon.
Vi har även fått en ny kyl å frys så jag å pappa åkte och storhandlade på city gross sen har jag hunnit plugga lite oxå.

Imorrn blir det mer plugg ( eftersom jag e ledig från praktiken imorgon också). Sen spinning med mamma på kvällen.

Jag ska därimot förbi min praktikplats på torsdag..min praktikplats e sturehof btw så jag e lite små nöjd måste jag säga :P.

Nu ikväll har jag tittat på Desperat house wifes och cougar town underbara serier xD.

Men nu ska jag sova Syns, Hörs och Luktas! Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0