Sturehof

Det är något fel på det svenska rättssystemet det har jag alltid tyckt men nu e de ju bevisat!. Ni kommer kanske inte ihåg men jag skrev ett inlägg i vintras om att min kompis blev misshandlad å knivskuren av 2 andra tjejer. Rättegången har varit å nu har man inväntat domen som bestämdes idag. Vet ni vad dem fick? Ingenting!ingenting! Inge straff min kompis fick Inge skadestånd. Hon kommer förhoppningsvis överklaga för det r ju inte rätt! Å va ATG jag vart. Så nu har jag fått avreagera mig lite . Det var min första dag på Sturehof idag! Det gick jättebra fick inte göra något skitgöra överhuvudtaget min dag bestod nästan fullt ut av servering vilket var awsome! Imorgon ska jag vara där igen sen blir det iväg till jobbet efter det :) nu ska jag sova natti natti. Syns, hörs & luktas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0