MOGET!

Nu ska jag berätta om min fredag som började jättebra men slutade väldigt dåligt pågrund av att människor kan vara så idiotiska ibland!

På morgonen var jag å klippte mig och slingade håret, blev väldigt nöjd :).
Sen bar det av till mamma och äta middag eller lunch eller något mitt imellan xD.

Åkte sedan hem för att gå ut med smulan för att jag å mamma skulle på Ladies night i globen vilket var väldigt roligt :D.

Påvägen hem står vi vid alvik å väntar på tunnelbanan när en kille kommer å knuffar till mig så jag tappar min Iphone såklart går skärmen sönder ! jag blir jättearg å säger att han åtminstonde kan säga ursäkta å att han får pröjsa lagning. Då vänder han sig om och pekar finger å springer därifrån! å nu pratar vi inte om en 16-17 åring utan typ 30+!!! fatta moget gjort! shit va arg jag va.
Den funkar i alla fall men stora sprickor i skärmen. Hade ingen försäkring på den heller men som tur e går det på hemförsäkringen så jag behöver betala självrisken på 1,500 kr så får jag en ny...tur !

Det går bra på sturehof men har mkt i skolan nu därför jag inte uppdaterar så bra :P

Så här ser min iphone ut nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0