Hur Har jag hunnit med allt det här ...?

Shulivipen! Haft en otroligt händelserik dag idag. Vet egentligen inte hur jag har hunnit med allt xD. Dagen började i Liljeholmen med Linda. Fick med mig en jättefin höst jacka med mig hem. Kände att jag behövde en för man kan ju faktist inte dra fram vinterjackan i början av oktober det finns bara inte! Sen drog vi därifrån till Hässelby för att möta upp en annan kompis som var där. Sen eftersom vi ändå var i Hässelby så tyckte jag att vi kunde hälsa på min mormor som blev så glad över att se oss :D Vidare hemåt. Köpte sushi å slappade i några timmar. Åkte senare till västertorp hem till Linda för att sedan ta bilen hem till Amanda i Sollentuna . Där bjöds det på fika å trevligt sällskap :). Linda släppte av mig vid liljeholmen så tog jag mig hem därifrån. Sen kom gulliga Alex å mötte mig vid brommaplan så gick vi en promenad å pratade lite. Känns som om jag har missat så mkt ! Nu därimot känner jag mig förkyld å lite små dålig! Så ska sova , det får bli en väldigt lungn hemma kväll imorgon tror jag :P. ( jo jag vet vad stycke indelning e men jag skriver på min iphone å då går det inte att göra det av någon konstig andledning ^^)

Kommentarer
Postat av: lariis

Har ni? får jag låna? :D så jävla taggad för det! ^^

2010-10-04 @ 09:25:10
URL: http://lariis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0