sol !

Det har ju varit sol flera dagar i rad nu. Någon enstaka regnskur som har varat typ 10 minuter så det har inte gjort så mkt ^^

Igår var jag aldrig i skolan jag somnade en halvtimma innan jag skulle upp så jag kännde mig inte så manad att gå till restaurangen helt enkelt så det blev en riktigt soft dag hemma istället.
Började jobba vid 17 slutade sen vid 21 då kom alex ner å mötte mig så köpte vi engånsgrill å marsmallows eller hur det nu stavas xD.

Så satt vi några stycken å grillade å tog det lungt. Kom hem vid typ 1 å somnade direkt.

Ska jobba idag också men idag stänger jag så kommer inte hem fören typ halv elva eller något.

Imorgon ska jag upp tidigt å spinna med mamma :O sen hem snabbt göra sig i ordning å åka ut till söderkisarna eftersom Mårten fyller år...Grattis ( i förskott) till honom ^^

Nu ska jag göra mig i ordning till jobbet cya later alligator

Juste igår fick jag reda på en väldigt rolig grej berättar vad i början av veckan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0