Iphone.

hinner inte skriva så långt ett ord räcker att summera flera veckor bakåt och ända fram till skolavslutningen ...plugg.
Det e det jag hinner med just nu vi får se hur betygen ser ut sen förhoppningsvis bra.

Idag e jag väldigt glad i alla fall för jag har fått en grej som har varit väldigt efterlängtad.. en IPHONE :D:D tack så mkt pappi ;P mer behöver jag inte säga nu ska jag sova så jag orkar åka till skolan imorrn.

Juste det var en grej till. Har hittat en as bra kille på youtube som sjunger massa covers här sjunger han owl city-fireflies han heter Sam tsui




Kommentarer
Postat av: Joppe

hahaha de ser ju likadana ut allihopa

2010-05-11 @ 18:55:49
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0