ben,ben,vinge,vinge,huvud, tingelings kusin...

Shululluu jag e dålig på att uppdatera men nu håller jag på att plugga ihjäl mig. Om jag inte pluggar så jobbar jag så det finns inte jättemycket tid till något annat...

Jag var ute på sönder i söndags och när jag skulle åka därifrån typ vad kan klockan varit lite innan sex på kvällen typ så kommer jag upp på perrongen på mariatorget ska åka till gamla stan och byta till gröna lingen där. Då ser jag att det står något under minut grejerna på tavlan men jag lägger inte riktigt märke till det. Så jag åker till gamla stan så hoppar jag av där, ochnär jag då ska titta när tunnelbanan kommer så är det klart att det står* singnal fel, inga tåg går mellan fridhemsplan-hässelby* Jag ba jaha precis mitt i mellan dem staionerna ska jag av lixom tack.
Så jag får åka tillbaka samma håll jag kom ifrån men jag fortsatte till liljeholmen. Därifrån fick jag ta tvärbanan till alvik och hoppas på att ersättningsbussarna hade kommit. När jag då kommer till alvik så frågar jag en sl arbetera då sa han att tåg trafiken hade kommit igång igen jag vart ju överlycklig så jag går upp till perrongen..då kommer det såklart först alviks tåg så ingen påstigning. Sen står det hässelby str 20 minuter så jag fick vänta 20 minuter det tog mig typ en och en halv timma att ta mig hem det brukar ta en halv timma!
Så nu har jag fått beklaga mig lite xD.


Jag jobbade idag rätt soft pass satt bara i kassan så ^^. Nu e jag ledig en vecka riktigt skönt. Måste hinna ikapp i skolan det är bara några veckor kvar å jag känner mig lagom stressad.
Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon god natt =D

Just nu känner jag mig på topp tummen upp för det xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0