100513

Shulululu. Jag hostar e jättetrött och har plugg upp till öronen men jag e glad ändå ^^.

Igår åkte jag till mormor direkt efter skolan så var jag där fram tills idag. var skönt att bara ta det lungt faktist bort från allt med skola med mera. Jag tänkte så här nu när jag e ledig fredag lördag söndag så ska jag rå plugga ..men så tittade jag på mitt schema och jag jobbar Fredag: 16-22 Lördag: 16-22 och söndag: 10 - 16 lite fail där men jag får försöka kläma in plugg där ändå :P.

Annars kommer inget mer hända i helgen eftersom jag inte hinner något annat ^^.
Var i vällingby med mamma får några dagar sen jag köpte en as snygg cardigan på gina då lägger upp bild nu e dålig på det men nu ska jag göra det xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0