Walking on sunshine

Jag vet jättedålig uppdatering men jag har faktist bra ursäkter.
Jag har varit äkligt trött dem senaste dagarna. Praktiserar till 17 sen e det bara sova som e målet.

Min helg då. Fredagen började med praktik inte så roliga grejer att göra men slutade i alla fall vid 16 då bar det av i fullrulle till jobbet. Jobbade 17-21. Men när man jobbar så flyger tiden förbi så det var inte så farligt. Sen var det bara hem och sova.

Lördagen var en riktigt sego dag på förmiddagen. Jag började jobba vid 16 fram till stängning. Men precis när vi skulle stänga vid 22 gick ett fryslarm. Det betyder att någon/några av frysarna inte längre e på minus grader. I det här fallet var det TRE frysar som låg på FEM plusgrader så det var bara ringa chefen och höra vad vi skulle göra. Det fans inte mkt vi kunde göra men det kom några fryskillar och fixade det sen senare på kvällen. Så ingen mat blev förstörd i alla fall. Sen var det hem och sova xD.

Idag då vaknade 9 gick ut med hunden sen somnade jag om. Vaknade inte igen förens halt 12 riktigt skönt. Sen vid tio över 12 ringde min chef och ba " ska inte du jobba idag?" jag: " va nej eller ska jag? vilken tid då?"
:" du ska jobba 12-19" Jag: "fan! jag kommer"
Så det var bara kubba ner till jobbet xD riktigt fail ^^

Imorrn blir det sista veckan på praktiken. Och jag ska vara på grands konditori så coolt=D.

Så nu blir det sova god natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0