Timo räisänen!

Första skol "veckan" efter att varit borta i 4 veckor med sportlov och praktik. Vi började lite lätt sådär med tre dagar bara xP.

Idag åkte jag bara hem efter känner att jag måste ta det lite lugnt också^^. Imorgon blir det att äta lunch med mamma. Måste även städa hemma xD. Sen på kvällen blir det bio med Jenny =D=D.

Juste måste säga nu har jag tre datum att se fram emot. Det första e ju såklart 16 Juli då jag blir 18! don´t forget :P.
Sen den 10 september åker jag till cypern med min mormor!
Och sen det som bara händer om några veckor...den 25 april. Då blir det cinderella kryssning med Marina och Johan för att se Timo räisänen !!! Helt underbart vi har köpt biljetterna och allt nu =D.

Marina till höger^^. JOHAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0