Sovaaaa

NU ska jag sova jag får sova! helt fantastiskt. Jag måste iof upp 5 imorronbitti men jag får sova 6 timmar typ iallafall.

Asså jag fattar inte riktigt hur jag pallar om jag ska vara ärlig. Idag var jag på Grand från 8-16 sen var det bara åka till jobbet vara där 17-20.30 jag var hemma runt 21 så nu har jag fixat mig och ska sova det ska bli otroligt skönt. Jag har nog aldrig uppskattat sömn lika mycket som nu!

Imorgon har jag även jobbat där jag är nu i ett halv år helt sjukt ju tiden går så j*vla fort.
Fint väder e det också nu på dagarna så allt e perfekt ^^

Haha jag låter som en gammal tant som sitter och pratar om tiden och vädret men jag hade inte så mkt mer att säga. Nu ska jag sova god natt! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0