Grand hotell

Godkväll ^^. Jag e verkligen hur trött som helst nu. Första dagen på praktiken började vid 9 slutade typ 17.00.
Så nu e jag helt slut. Det var inte så mkt att göra där just idag så det var en väldigt lugn dag. Men bara att hitta var lixom ett äventyr i sig. Jag fick sällskap till omklädningsrummet och sen till köket, men sen när jag skulle tillbaka till omklädningsrummet gick jag fel å fattade inte vart jag hamnat. Så jag frågade var omklädningsrummen var å då fanns det jättemånga olika på olika ställen så jag försökte förklara så gott jag kunde ungefär hur jag hade gått, och tillslut med lite hjälp så hittade jag xD.

Imorrn börjar jag 9 men eftersom jag jobbar på kvällen får jag sluta lite innan 16 imorrn och på onsdag lite innan 15 så det var bra =D.

Nu ska jag sitta å digga Tyler hilton ett tag sen ska jag faktist sova jag håller på att somna nu. Så god natt bjuder på en bild på underbara TYLER♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0