....

Herregud jag e verkligen inte van vid det här. Min hjärna känner det och min kropp känner det.
Hela jag e helt mördbultad.
Praktiserade på Grand hotel mellan 9-16 igår sen vart det ju att springa till jobbet där jag jobbade 17-20.30 sen hem sova.
Upp vid typ halv sex imorrse ut med hunden fixa sig i ordning och vakna ordentligt framför allt xD.
Var på grand mellan 9-15 fick sluta tidigare eftersom jag började jobba 16 jobbade från 16 till 19 sen hem äta ut med hunden.
Nu e klockan 22 så snart blir det sova sen bara göra om allt. Haha nej imorgon jobbar jag iallafall inte men är på Grand mellan 9-17 sen snabb titt på stan med linda tror jag. E väldigt sugen på att köpa skor men e inte säker om jag ska xP. Lönen kommer iof på måndag ^^.

Nej nu måste jag sova har ont överallt skurit mig med kniven lite här och där oxå ass jobbigt xD god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0