Don´t let the devil ruin it all

Shulululululul. E vädret inte underbart idag eller solen e framma =D.

Jobbade i onsdags sen åkte jag direkt till bion. Var på alice i underlandet premiären! Helt underbar film. Alla Tim burtons filmer är iof underbara men den har var verkligen fantastisk måste ses!

Jobbade även igår 10-15 sen var det bara åka hem å sova igen var riktigt trött =P.
Idag var jag i vällingby med mormor vi var inne på resebyrån o lyssnade lite om resor och så. Lät väldigt bra så det blir antagligen cypern men jag vet inte när jag kan åka ännu. Jobbar ju och är fortfarande provanställd så jag kan ju inte börja prata med dem om jag jobbar där i september å om jag kan få ledigt lixom xP det låter inte så bra. Men min provanställningstid är slut efter den här månaden så vi får se...

Imorrn blir det jobbet o kanske hem till manda sen men vi får se .

Nu ska jag ut med smulan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0