Don´t bring flowers after im dead.

Är helt slut i både huvudet och kroppen. Gick å la mig runt 1 igår och gick upp 5 imorrse så jätte mkt sömn har det inte blivit.

Igår var det på rätt kurs. Alla anställda inom coop asså coop forum, coop konsum, coop nära och coop extra samlades i globen (annexet) från början var det bara massa chefer och shit som pratade om kundbemötande och hur mkt coop har vuxit genom åren. Sen bjöd dem på fördrinkar..alkoholfritt för mig ^^ Sen var det en stor buffé och öpppenbar allt gratis ;P...cola för mig ^^. Sen lite senare kom orup och uppträde också.

Kom hem vid typ elva och hade varit där fyra så det var en lång dag.

Idag var det sista dagen på grand. Känns både skönt å lite tråkigt jag är ledig imorrn så jag har en lång helg =D.
Och den kommer se ut så här.

Fredag: Träffa mamma vid b-plan 11:00 åka till vällingby ett tag. Jobba 17-21.
Lördag: Träffa Sara =D (smulan fyller 7 år)
Söndag: Åka till min syster för att fira hennes son emil som fyller år på lördag.
Sen åka till Jenny och fira henne =D.

Det var allt för mig denna gång :P cya later alligator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0