1mars!

Äntligen är det mars det börjar gå framåt. Inte för att man märker att det snart e vår ute kanske...vi vill inte ha ännu mer snö inte jag i alla fall nu vill jag ha värme å solsken!
Haha om man tittar ut o tänker på att fotbollsallsvenskan börjar om ca 2 veckor så verkar inte de så väldigt troligt ...^^

I helgen har jag inte bloggat för jag har varit hos mormor min, Jobbade fram till 19 i lördags åkte sen hem till henne o kom hem idag. Försökte även få henne att se Twilight men hon stängde av efter typ halva så jag tror inte hon gillade den så mkt =P.

Imorrn ska jag jobba från 17 till 20.30 och även onsdag 16-19 o direkt efter det på onsdagen så ska jag se Alice i underlandet 3D premiär ! med några kompisar can´t wait =D

Nu ska jag fixa till mig lite sen ska jag möta linda inne i stan vi ska ta en fika eller något men vi hörs o ses hejsan svejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0