PS3

Hejsan hoppsan alla glada :D.
Igår var jag i västertorp å firade linda som precis fyllt 18 <3 riktigt mysigt var det. Kom dit vid halv sex ungefär man fick välkomsdrink å grejer ;).
Vi var typ 10 pers eller något inte mer änn det i alla fall så det var chill ^^ vi satt å spelade massa ölspel å grejer tills alla gick hem å vi typ 5 som var kvar däckade lite här och där.

Vaknade vid 9 imorse med en sjuklig huvudvärk kunde knappt ställa mig upp. Och det är fortfarande lite blurrigt vad som hände igår xD men men ^^

Tog några ipren somnade om sen var det ner till pizzerian köpa bakismat äta städa lite sen dra sig hemmåt till vovven min.



Vid fyra någon gång fick jag å min storebror lite av en knäpp jag vet inte riktigt vad som hände men vi tog bussen till elgiganten och köpte PS3 haha och två spel oxå fifa 10 och assasin´s (?) så jag har suttit och spelat det i kväll xD

NU ska jag sova blev inte så mycket av det denna natt så måste ta igen. Imorgon ska jag på en kurs med kosum om typ säkerhet eller något fattade inte riktigt men det blir säkert så bra så.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0